Estratègia


L’objectiu de Fridecal és la satisfacció del client, oferint-li un servei de qualitat, a un preu raonable per fer realitat la seva idea, solucionar un problema o satisfer una necessitat. Per tal de complir amb el nostre objectiu definim la nostra estratègia. Estratègia corporativa:

  • Fridecal ofereix la possibilitat de realitzar el vostre projecte des de la primera idea, fins al servei postvenda d’aquest.
  • Fridecal evita part del “SupplyChain” (cadena de subministre) perquè compra directament al fabricant en molts productes, tenint la seva pròpia xarxa de distribució.
  • Fridecal diversifica el seu negoci en diferents àmbits i no només fa instal•lacions de calefacció, o de vapor, o d’electricitat, fa molt més que això.
  • Fridecal té un radi d’actuació de centenars de quilometres, perquè es fan ofertes apropiades, atractives, complertes, amb el “know-how” corresponent.

Estratègia competitiva:

  • Crear valor als nostres serveis és el nostre objectiu; col·laborant amb el client, unint tots els nostres recursos, coneixements i experiència, amb l’objectiu de reduir costos operatius i ser més competitius.

Estratègia funcional:

  • Fridecal disposa de personal propi que ens permet agilitat, confiança i compromís, alhora de fer la feina. Des de ajudants, operaris oficials, caps de secció, fins a enginyers industrials.
  • Fridecal disposa d’una important base de dades “d’Outsourcing”, de confiança que ens permeten agilitzar les nostres feines i permetre les instal·lacions claus en mà.