Política de qualitat


Fridecal

POLÍTICA DE QUALITAT

FRIDECAL és una empresa fundada l’any 1970, amb més de quaranta anys d’experiència i aprenentatge dedicats a servir el nostres clients. El nostre personal i experiència és el principal valor que posem a disposició dels nostres clients tant si es tracta de particulars, comerços, industries o l’administració pública.

Per reforçar aquest compromís amb la satisfacció dels clients hem implantat un Sistema de Gestió de Qualitat segons la norma ISO 9001:2015, que ens ajudarà a seguir creixent i millorant.

La qualitat i la satisfacció dels clients es fonamenta en:

• Vocació de servei: fem costat als nostres clients, volem ser els seus socis de referencia per assolir els seus objectius.

• Hem de ser capaços de captar les seves necessitats i resoldre els seus problemes, amb el compromís de complir els requisits aplicables, oferint les millors solucions per a cada cas, des dels punts de vista tècnic, econòmic i normatiu.

• Un equip humà multidisciplinari amb experiència tècnica i capacitat d’aprenentatge.

• Mitjans, eines i maquinària capaç i disponible.

• Els proveïdors són col·laboradors fonamentals per assolir els nostres objectius d’oferir els millors productes i solucions.

• Feina ben feta des del començament, aprenem dels nostres errors i de l’experiència viscuda.

• Hem de millorar contínuament els nostres processos, pensant sempre en la qualitat i la màxima eficiència per reforçar la sostenibilitat i la rendibilitat de l’empresa.

La Direcció lidera el sistema de qualitat, defineix els objectius de qualitat i proporciona els recursos necessaris per assolir-los i en revisa periòdicament els resultats. Pel compliment d’aquests objectius és essencial la participació de tots els que formem part d’aquesta empresa, i us demanem el màxim compromís i participació.

7 de Maig de 2018
Josep Mª Roig
Director Gerent