Fridecal, garantia de qualitat

Tracte proper, solucions personalitzades

El nostre objectiu és la satisfacció del client, oferint-li un servei de qualitat, a un preu competitiu.

Treballem escoltant els nostres clients i així poder trobar respostes a les seves necessitats. El nostre equip humà altament qualificat està sempre al seu costat per garantir la millor solució al seu projecte.

50 anys ens avalen com a empresa líder en serveis integrals per al sector industrial, comercial, administració pública i domèstic.

Tot un equip de professionals al seu servei

FRIDECAL està format per un equip de més de 45 treballadores i treballadors. La complexitat de la nostra feina fa que cadascú, dins el seu camp, sigui un professional altament especialitzat. De manera periòdica realitzem tasques de formació per tal de satisfer el nivell d’exigència i la competitivitat que reclama el mercat.

El nostre esforç dóna fruits

Compromesos amb la qualitat del nostre servei

Els nostres serveis venen avalats gràcies a la implantació del Sistema de Gestió de Qualitat que hem integrat en totes les nostres tasques.

Aquest és el repte i el compromís que adquirim i que apliquem al llarg de tot el procés de relació comercial amb els nostres clients.

Política de qualitat

FRIDECAL és una empresa fundada l’any 1970 dedicada a les instal·lacions integrals, les reparacions i el manteniment de sistemes de climatització, calefacció, fred industrial i comercial, electricitat, telecomunicacions, fontaneria, sistemes contra incendis, energies renovables, gas, vapor, aire comprimit, tractament d’aigües, piscines i legalitzacions, amb més de 50 anys d’experiència i aprenentatge dedicats a servir els nostres clients. El nostre personal i l’experiència són els principals valors que posem a disposició dels nostres clients, tant si es tracta dins el sector industrial, el comercial o el domèstic.

Per a reforçar aquest compromís amb la satisfacció dels clients, hem implantat un Sistema de Gestió de Qualitat segons la norma ISO 9001:2015, que ens ajuda a seguir creixent i millorant.

La qualitat i la satisfacció dels clients es fonamenta en:

  • Vocació de servei: fem costat als nostres clients, volem ser els seus socis de referència per assolir els seus objectius.
  • Hem de ser capaços de captar les seves necessitats i resoldre els seus problemes, oferint  les millors solucions per a cada cas, des del punt de vista tècnic, econòmic i normatiu.
  • Un equip humà multidisciplinar amb experiència tècnica i capacitat d’aprenentatge.
  • Mitjans, eines i maquinària capaç i disponible.
  • Els proveïdors són col·laboradors fonamentals per assolir els nostres objectius d’oferir els millors productes i solucions.
  • Feina ben feta des del començament, aprenem dels nostres errors i de l’experiència viscuda.
  • Hem de millorar contínuament els nostres processos, pensant sempre en la qualitat i la màxima eficiència per reforçar la sostenibilitat i la rendibilitat de l’empresa.

La Direcció lidera el sistema de qualitat, defineix els objectius de qualitat i proporciona els recursos necessaris per assolir-los i en revisa periòdicament els resultats. Pel compliment d’aquests objectius és essencial la participació de tots els que formem part d’aquesta empresa, i us demanem el màxim compromís i participació.

Resposta professional a qualsevol hora

  • 973 60 10 32